woensdag 28 december 2011

Happy buying day

Xan was begin van deze maand jarig. Ik moest haar natuurlijk wel een leuk cadeautje geven. Na haar een beetje uitgehoord te hebben, kwam ik erachter dat zij het Monaco palette van Sleek wilde hebben. Ik moest dat wel goed berekenen want de vorige keer dat ik via internet een verjaardagscadeau bestelde kwam die veel en veel te laat! (mede door mijn eigen berekening maar goed, dat ter zijde :))




Ik besloot via Enchantra te bestellen. Ik heb al eerder bij enchantra besteld en ben heel erg tevreden over deze webshop. Elke keer als ik op die site ben kwijl ik over de mooie china glaze nagellakjes. Het liefst koop ik ze allemaal! Wat ik hiermee wil zeggen is dus dat ik niet naar de kassa kon klikken zonder ook iets voor mijzelf te bestellen.

Ik koos voor Ruby Pumps van China Glaze. Ik heb al genoeg swatches van deze prachtige nagellak gezien en moest hem natuurlijk hebben! Ja moest! :D En aangezien ik toch bezig was klikte ik ook nog een mooie Golden Rose Flakie in mijn winkelmandje. Het was tamelijk moeilijk om een keuze te maken uit alle flakies. Uiteindelijk heb ik gekozen voor nummer 09. Roze is mijn favoriete kleur dus daar baseerde ik dan ook mijn keuze op, met roze kun je gewoon niet misgaan! In mijn ogen dan... (Xan denkt daar anders over)



Na een weekje kwam mijn pakketje binnen. Ik had ook een klein cadeautje gekregen zoals je al op de foto kon zien, dat vind ik altijd leuk en attent!

Zoals ik al zei heb ik besteld bij Enchantra. De prijzen heb ik hieronder vermeld.
Sleek Monaco palette 8,50 euro
China Glaze "Ruby Pumps" was 5,95 euro
Golden Rose Scale effect 09 was 2,50 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten