maandag 22 juni 2015

Pretty Little update: Xan || Adidas|| Scheveningen || Londen


Hey hey,

Het is natuurlijk weer een lange tijd geleden; maar ik ben weer terug van weggeweest. Ik ben de afgelopen tijd heel erg bezig geweest met werken, werken en nog eens werken. Op dit moment gaan ik, op het werk, een nog drukkere periode tegemoet. Dit vanwege alle zomervakantie's van collega's. Moet ook gebeuren.
Anyway daarvoor ben ik niet terug. Ik ben terug om even kort te laten zien wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Laat ik maar beginnen.





Ik zal beginnen met London. In april, jeetje da's lang geleden, ben ik samen met een vriendin naar Londen geweest. Heerlijk even eruit. Wij zijn voor drie dagen daarheen geweest. Niet om te shoppen - no money - maar gewoon om even lekker bij te komen. Het was een kort, intensief bezoekje. Wij hebben natuurlijk alle "highlights" bezocht. En oh..wat waren we gek op het stadje Camden; heerlijk om daar te wandelen en te genieten van de cultuur.



Palace of Westminster  vind ik zo'n prachtig gebouw. Ik was gefascineerd door alle details van het gebouw. Yep, ik houd van architectuur. #nerd  Niet alleen Palace of Westminster hoor maar ook alle andere culturele gebouwen trokken bij heel erg aan. Love it.  Wij hebben ook de wisseling van de wacht meegemaakt; zeker de moeite waard om het een keer te zien. 
En de onderstaande foto kon ik niet laten. Ik ben geen fan van de films maar tja...je moet toch wel een foto hbben gemaakt bij het beroemde platform hé....hahahah 


Met het mooie weer in Nederland besloot ik samen met een vriendin naar Scheveningen te gaan. We konden niet wachten. Bij Zanzibar Beachclub genoten we van een lekker lunch een een cocktail. Vervolgens lagen we even lekker in de zon. En heel gek; we vielen voor een paar minuten in slaap. Hahah blijkbaar hadden we het even nodig. Relaxed. Voor ons avondeten besloten we bij de boulevard een pasta te eten. Ik ben helaas vergeten hoe deze tent heette; maar dat geeft niet want heel bijzonder vonden wij het ook niet. 



Dezelfde dag zag ik, dat ik bij thuiskomst, een pakketje had ontvangen. Blij dat ik was; want mijn nieuwe schoenen waren binnen. Ik had de onderstaande LE Adidas besteld nadat ik mijn maat niet in de winkel verkrijgbaar was. De Adidas Pride Stan Smith.Toen ik deze op instagram zag langskomen wist ik meteen dat ik ze moest hebben. De kleuren maakte mij vrolijk; een typische Xan schoen. Ik twijfelde tussen deze en de Disney Vans. Uiteindelijk koos ik voor deze omdat ik deze schoen makkelijker kan combineren met mijn kledingstijl.



Tijdens een van de mooie dagen besloot ik een wandeling te nemen in het natuurgebied: Oostvaardersplassen.  Mooi als mijn wandeling begon eindigde het helaas niet. Het werd iets warmer en ik besloot mijn jasje uit te doen. En toen hoorde ik ineens "BAM!!" Daar lag dan mijn telefoon. Ik durfde het eerst niet op te rapen want ik was er al bang voor. Mijn angst werd werkelijkheid; een behoorlijke barst op mijn scherm. Mijn telefoon was ineens het zonnetje, met stralen, in mijn handen. Hahaha.. Gelukkig had ik hem verzekerd en kon ik hem opsturen. Ik heb inmiddels alweer een ander toestel. 



Dat waren heel kort enkele belevenissen van de afgelopen tijd.  Tot de volgende keer.

Love,
          Xan

2 opmerkingen:

  1. London? Oh, heerlijk dame! Geweldige foto bij het Harry Potter perron Xan, geweldig! :') Ik was daar toevallig ook met school, wij gingen toen de Jack The Ripper tour doen en met de metro kwamen we daar langs. Helaas heb ik niet zo'n foto, maybe komt dat ooit nog een keer, but I love it! Zonde van je telefoon! Op zich valt het nog wel mee, maar dit zijn lelijke barsten waar je je aan open haalt. Gelukkig was je verzekerd! Je nieuwe adidas shoes zijn echt.. mind-blowing. Ik heb nog nooit zulke kleurrijke schoenen gezien van het merk, I like it!

    BeantwoordenVerwijderen